نحوه نگهداری کیسه های جامبوبگ

دو عنصر وجود دارد که باید ازکیسه های جامبوبگ ( FIBC ) های خود محافظت کنید:

  • اشعه ماوراء بنفش:

تاروپود های بافته شده کیسه های جامبوبگ از جنس پلی پروپیلن  حجیم را تشکیل می دهد بسیار محکم، مقاوم و بادوام است.با گذشت زمان وقرارگرفتن جامبوبگ ها درمعرض نوروتابش مستقیم خورشید و اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث پایین آمدن استقامت و ضعیف شدن پارچه شود. به یاد داشته باشید، بسیاری از جامبوبگ های فله باید قابلیت حمل جابجایی محصولات شما رو تا 2تن، باید دارا باشند. پلی پروپیلن یک ماده قابل اعتماد است، اما شما می خواهید از هر چیزی که به طور بالقوه می تواند ماده ای را که انتظار می رود بیش از یک تن وزن تحمل کند، تضعیف کند، اجتناب کنید.

  • آب و هوای نامساعد:

عوامل محیطی و طبیعی همانند طوفان،باران وبرف همگی می توانند به مرورزمان استحکام بیگ بگ های شما را ضعیف کنند. علاوه براین، باید بیگ بگ های فله استفاده نشده را درمکانی که رطوبتی درآن مکان یا انبار نداشته باشد قرار دهید چون  قرارگرفتن در معرض حتی رطوبت عمومی وعادی آن محیط براستحکام و قدرت کیسه های بیگ بگ شما تاثیرمیگذارد و درنهایت می تواند کیفیت جامبوبگ های شما را کاهش دهد.

نکته: مطمئن شوید کیسه های شما در داخل ذخیره می شوند FIBCA هیچ شکلی از ذخیره سازی خارجی را تأیید یا پشتیبانی نمی کند، حتی اگر آن مکان ذخیره سازی عاری از رطوبت و اشعه ماوراء بنفش باشد.

کیسه های جامبوبگ وقتی که هیچ  مانوری یا استفاده ندارن و یا در زمان عدم استفاده به علت سبک و انعطاف پذیر بودن بسیار مفید هستند و ذخیره سازی آنها درانبار و در زمان عدم استفاده، راحت و آسان می کند. با وجود این شرایط برای اینکه آنها این نوع ویژگی ها رو را فراهم کنند، کیسه های جامبوبگ ها را با مواد قوی تولید میکنند. که در صورت عدم نگهداری مناسب، در معرض  عوامل طبیعی کیفیت و خاصیت اصلی خود را از دست ندهند.

 نحوه صحیح پر کردن کیسه های جامبوبگ:

ذخیره سازی FIBC به درستی بهترین روش برای افزایش طول عمر بیگ بگ شما می باشد و همچنین کیفیت جامبوبگ را تضمین می کند. اما نحوه مناسب در حین پر کردن نیزخیلی مهم و ضروری است. این نکته هم مهم است که در هر مرحله از این فرآیند به خاطر داشته باشید که یک جامبوبگ برای تحمل چه مقدار وزن طراحی شده است. ممکن است به نظر برسد که یک کیسه فقط بارهای سبک را تحمل می کند، اما جامبوبگ ها برای تحمل وزن تا حدود 2تن تولید می شوند.

شایان ذکر است که در حال حاضر، هیچ دیتای قابل توجهی در مورد عمر مفید کیسه های جامبوبگ یا  FIBC  وجود ندارد. به دلیل تعدادی زیادی ازعواملی محیطی و طبیعی که می تواند در کاهش اسقامت و از بین بردن استحکام FIBC نقش داشته باشد، مهم است که توصیه های تولید کنندگان را جدی بگیرید و جامبوبگ های خود را به طور منظم در محیطی مناسب نگهداری و به طور مستمر تحت آزمایش های مقاومت قرار دهید. اگر نمونه هایی از جامبوبگ های استفاده شده خود را آزمایش کنید و نتایج را با جامبوبگ های جدید تهیه شده مقایسه کنید، متوجه میشوید که آیا تغییری در کیفیت رخ داده است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

  1. خانه
  2. دسته بندی نشده
  3. نحوه نگهداری کیسه های جامبوبگ
Instagram
LinkedIn
YouTube
جامبوبگ و بیگ بگ چیست ؟
فهرست