شش کاربرد جامبو بگ در صنعت کشاورزی

یکی از کاربرد های مهم جامبو بگ در صنعت کشاورزی و زراعت میباشد . سایز ، شکل و ساختار این کیسه ها مشخص کننده کاربرد این کیسه ها در کشاورزی میباشد ،

جانبو بگ بهترین محیط لازم برای ذخیره و انتقال محصولات برای کشاورز ، شرکت حمل و نقل و مصرف کننده را فراهم میکند ،جانبو بگ برای صنعت کشاورزی فوق العاده کار آمد است

در ادامه به 6 کاربرد مهم آن ها در صنعت کشاورزی میپردازیم :

1 – ذخیره محصولات زراعی

جانبو بگ ها برای ذخیره سازی محصولات کشاورزی بسیار ایده آل هستند ، کشاورزان این امکان را دارند که محصولات خود را تا زمان انتقال در جامبو بگ ها ذخیره  نگهداری کنند ، پتانسیل ذخیره سازی این کیسه ها تنها به محصوات زراعی محدود نمیشود و میتوان از آن برای دخیره سازی سایر مواد مرتبط با صنهت کشاورزی نیز بهره برد .

2- حمل و نقل محصولات زراعی

صنعت کشاورزی به شدت به حمل و نقل ایمن متکی است ، اگر توانایی انتقال محصولات زراعی از نقطه A به نقطه B بدون مشکل وجود نداشته باشد امکان عرضه محصول مناسب به مصرف کننده از بین میرود به عنوان مثال سبزیجات بسیار حساس هستند در صورت له شدن یا خرد شدن دیگر امکان عرضه به بازار را ندارند

سبزیجات تنها محصولات زراعی قابل حمل و نقل با جانبو بگ نیستند و تقریبا تمام محصولات زراعی از جمله گندم ، جو و … امکان ذخیره با و حمل و نقل با جانبو بگ را دارا میباشند .

3 ذخیره سازی و انتقال بذر

تنها کاربرد جامبو بگ به ذخیره سازی و انتقال محصولات کشاورزی محدود نمیشود ، ذخیره سازی بدر نیز از دیگر کاربرد های کیسه های پلی پرو پیلنی میباشد .که توانایی ایجاد یک محیط مناسب برای نگهداری و انتقال بدر به دور از رظوبت دارا میباشد .

در صورت نگهداری بذر در شزایط نامناسب بدر ها غیر ثابل استفاده می شوند حال اینکه با توجه به نیاز برای نگهداری بذر برای یک سال سال یا حتی برای مدت بیشتر انتخاب جانبو بگ یه انتخاب ایمن میباشد .

4- ذخیره سازی کود

بدون شک کود یکی از مهترین ابزار های کشاورزی میباشد بدون وجود کود رشد گیاهان با مشکل مواجه میشود ، جانبو بگ ها امکان ذخیره سازی و عرضه مناسب کود برای محصولات کشاورزی را فراهم میکند ، جانبو بگ ها امکان انتقال ذخیره سازی هر دو نوع کود ارگانیک و غیر ارگانیک را دارا میباشند .

5- انتقال کود

کود ها دارای شکل های مختلف میباشند ( کود مایع ، کود نیمه مایع و کود خشک ) هر کدام از این کود ها نیازمند جا به جایی به صورت ایمن میباشند و همچنین نیازمند بارگیری و تخلیه به آسان ترین روش ممکن می باشد .

جانبو بگ این امکان را فراهم میکند که کود ها به صورت مطمئن از عدم قرار گرفتن در معرض آلودگی نگهداری و منتقل شوند ، و همچنین دسته های موجود در اطراف جانبو بگ امکان بارگیری و تخلیه راحت را فراهم میکند .

6- افراد فعال در صنعت کشاورزی موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده را بیشتر درک میکنند ، با استفاده از جانبو بگ کام مهمی در حفاظت از این عرصه انجام میگیرد .

در حال حاظر بسیاری از تولید کنندگان دانه سویا به استفاده از جانبو بگ روی آورده اند و همچنین تولید کنندگان ذرت نیز در این مسیر قرار دارند . استفاده از جانبو بگ به جای جعبه های کاغذی یک گزینه مناسب در جهت حفظ محیط زیست میباشد ، با توجه به امکان استفاده مجدد از جانبو بگ ها ، این کیسه ها جایگزین های خوبی برای جعبه های کاغذی میباشند .

فهرست