طراحی منحصر به فرد کیسه های جامبوبگ برای تازه نگه داشتن محصولات غذایی

طراحی منحصر به فرد کیسه های جامبوبگ برای تازه نگه داشتن محصولات غذایی

خبر خوب اینکه شما می توانید برای جابجایی محصولات غذایی تازه از کیسه های جامبوبگ استفاده کنید. طراحی منحصر به فرد کیسه های جامبوبگ برای تازه نگه داشتن محصولات غذایی باعث شده که استفاده از این کیسه ها جابجایی را بسیار راحت و امن کند.

کیسه جامبو بگ موثرترین راه برای تازه نگه داشتن محصولات شما

اگر موقع حمل محصولات غذایی نگران تهویه مناسب یا دفع رطوبت آن هستید، ما کیسه های بیگ بگی را به شما پیشنهاد می کنیم. همانطور که می دانید محصولات غذایی خام مانند سبزیجات تازه ، میوه ها و سایر محصولات ارگانیک مستعد آسیب هستند. همچنین خطر آلوده شدن توسط محیط در آن وجود دارد. مشکلات مشابهی در حمل و نقل سایر محصولات که برای تازه ماندن نیاز به تهویه دارند مانند چوب نیز وجود دارد.

اگر به دنبال راه حل بسیار مناسبی برای ذخیره و حمل کالاهای تازه هستید ، کیسه های بیگ بگ توسط تیم ملت بافت تولید شده پاسخگوی نیاز شماست!

این کیسه های بزرگ یک راه حل موثر و در عین حال اقتصادی برای محافظت از مواد حساس در حین ذخیره سازی و حمل و نقل هستند.

کیسه های تهویه دارچیست؟

کیسه تهویه دار یک نوع کیسه جامبوبگ است که کاملا خاص و ویژه طراحی شده است. و دارای دریچه های هوا در امتداد پارچه بافته شده روی بدنه آن است. دریچه کیسه نوعی پارچه مشبک است که اجازه می دهد جریان هوا به راحتی به داخل محتویات رفته  و از تجمع رطوبت جلوگیری می کند.

در ملت بافت، ما این کیسه ها را از پلاستیک بافته شده محکم و با دریچه ی یکنواخت تولید می کنیم. این امر باعث می شود که تنفس مطلوب از طریق گردش هوای کنترل شده در حین ذخیره سازی و حمل و نقل تضمین شود. ما به عنوان یک تولید کننده کیسه های تهویه در ایران ، چالش های شما را در ایمن نگه داشتن و سالم بودن محصولات در طول بسته بندی و جابجایی،  درک می کنیم. ما متعهد هستیم که در هر مرحله از راه سفارشی سازی مورد نیاز ، راه حل بسته بندی بدون استرس را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

 

مزایای کیسه های تهویه ملت بافت

در زیر برخی از ویژگی های کلیدی کیسه های تهویه خود را ارائه می کنیم:

کیسه هایی با تحمل وزن 500 تا 1200 کیلوگرم
پارچه بدون روکش
چاپ تا 4 رنگ

برای مدیریت راحت تر و کارآیی بهتر بر اساس نیازهای تجاری شما ، ما سفارشی سازی ابعاد ، پارچه ، حلقه ها و سایر گزینه ها ارائه می دهیم.

 

برای مشاوره و سفارش با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

  1. خانه
  2. دسته بندی نشده
  3. طراحی منحصر به فرد کیسه های جامبوبگ برای تازه نگه داشتن محصولات غذایی
Instagram
LinkedIn
YouTube
جامبوبگ و بیگ بگ چیست ؟
فهرست