مزایای استفاده از کیسه سیلو

مزایای استفاده از کیسه سیلو (جامبوبگ)

آیا به دنبال راه حلی دائمی برای نگهداری غلات هستید؟ و به امید یافتن راهی که بتواند مزیت تجاری را برای شما فراهم کند؟ خوب در این صورت شما به مقاله مناسبی مراجعه کرده اید ! زیرا در ملت بافت ما کیسه سیلو (جامبوبگ) را برای شما تولید میکنیم، راه‌حلی عالی برای ذخیره‌سازی غلات که می‌تواند تمام مزیت‌های تجاری که به دنبال آن هستید را برای شما فراهم کند.

بیایید در مورد آن و مزایایی که می‌تواند برای ذخیره‌سازی غلات به شما ارائه دهند، توضیح دهیم!

کیسه سیلو چیست؟

در ملت بافت ،  کیسه های سیلو ذخیره سازی تولید شده از پلی اتیلن هستند . از این رو به عنوان کیسه های پلی اتیلن نیز شناخته می شوند. این کیسه ها از هفت لایه فناوری اکسترود Blown با پلیمرهای مختلف تولید می شوند. این کیسه ها ضخامت کلی 180 تا 250 میکرون را دارا می باشند. لایه بیرونی کیسه سیلو ( جامبوبگ ) معمولاً سفید رنگ است تا تابش خورشید را منعکس کند. از طرفی لایه داخلی  سیلو بگ به رنگ مشکی است تا جلوی نور خورشید را بگیرد.

قطر این کیسه ها از 8 تا 10 فوت و طول 60 متر، 75 متر تا 90 متر متغیر است که بنا به نیاز مشتری تولید می شود. این محصولات اساساً هدف بزرگی از ذخیره‌سازی مؤثر دارند. و در نتیجه طیف گسترده‌ای از کاربردها را پیدا می‌کنند. این جامبوبگ ها در دوران اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده اند. این کیسه ها به راحتی برای ذخیره غلات و سایر محصولات کشاورزی استفاده می شوند، که به وضوح نشان دهنده تنوع زیادی از کاربردهایی است که می تواند به آن کمک کند.

اکنون که ما ایده روشنی از این کیسه ها داریم، بیایید به شما توضیح دهیم که چگونه این بگ ها می‌توانند به شما و کسب و کار با مزیت کلی که به دنبال آن بوده‌اید کمک کنند.

مزایای استفاده از کیسه سیلو (جامبوبگ) مبتنی بر برنامه

مزایای زیادی وجود دارد که کیسه های سیلو با استفاده از آن به ارمغان می آورد. اجازه دهید شما را با برخی از مزایای اصلی مبتنی بر برنامه آشنا کنیم که می توانید با استفاده از کیسه های سیلو از آن بهره مند شوید:

کاربردهای زیادی وجود دارد که کیسه سیلو (جامبوبگ) به آنها کمک می کند که برخی از آنها به شرح زیر است:

ذخیره سازی

کیسه های سیلو عمدتاً به عملکرد اصلی ذخیره سازی کمک می کنند. این کیسه ها برای نگهداری محصولاتی مانند گندم، ذرت، سویا، شلتوک، جو، تخمه آفتابگردان، ارزن، دانه پنبه ، میوه های خشک، تراشه های چوب، کودهای جوی دوسر و سایر محصولات غلات ایده آل هستند. برای اطلاعات بیشتر به: کاربردهای جامبوبگ در کشاورزی – ملت بافت | برند برتر تولید کیسه های پلی پروپیلن جامبوبگ (mellatbaft.com)  مراجعه کنید

از قارچ ها و حشرات محصولات کشاورزی جلوگیری می کند

کیسه های سیلو  باید زمانی که از دانه ها و سایر مواد کشاورزی پر می شوند مهر و موم شوند. بنابراین اکسیژن موجود در داخل کیسه توسط دانه ها مصرف می شود.  سپس جوی غنی از Co2 ایجاد می کند. این به نوبه خود از رشد و تکثیر قارچ ها و حشرات در داخل کیسه سیلو جلوگیری می کند. این موضوع سیلوبگ را به گزینه ای ایده آل برای حفاظت از محصولات کشاورزی با فرآیند ذخیره سازی تبدیل می کند.

به دفع دی اکسید کربن برای محافظت از محصول کمک می کند

کیسه های سیلو پس از بسته شدن محصولات کشاورزی، مهر و موم می شوند. این به نوبه خود منبع محدودی از محیط اکسیژن را در کیسه ها ایجاد می کند. هر چیز زنده (حشرات، باکتری ها، دانه ها) اکسیژن محدود کیسه را مصرف می کند و دی اکسید کربن را دفع می کند که به نوبه خود دانه ها را با کیفیت دست نخورده برای مدت طولانی تری سالم نگه می دارد . در عین حال از ابتلا به قارچ ها و حشرات احتمالی جلوگیری می کند.

در ایجاد محیط بی هوازی کمک می کند

با استفاده از کیسه های سیلو معمولاً در عرض 10 روز، حجم اکسیژن کیسه از 20٪ به 3٪ کاهش می یابد و حجم CO2 از 0٪ به 17٪ افزایش می یابد. بنابراین کیسه بی اکسیژن می شود. همچنین بدون هیچ گونه هزینه اضافی هدف از بین بردن قارچ و حشرات را تامین می کند.

از محصولات در برابر نور خورشید جلوگیری می کند

کیسه سیلوبگ با لایه بیرونی کیسه به رنگ سفید ساخته شده است تا تابش خورشید را منعکس کند. از طرفی لایه داخلی کیسه سیاه رنگ است تا مانع از ورود نور خورشید به داخل کیسه شود.  در نتیجه دمای خنک تری در داخل کیسه ایجاد شود تا از محصولات در مقابل تابش نور خورشید محافظت کند.

به ذخیره سازی غلات برای مدت طولانی کمک می کند

کیسه سیلو  فضای نگهداری سردتری را برای غلات و محصولات کشاورزی ذخیره شده در آنها ایجاد می کند. این کار با استفاده از رنگ سیاه برای لایه داخلی کیسه ها انجام می شود که به نوبه خود به حفظ محصول برای مدت طولانی کمک می کند. این باعث می شود کیسه های سیلو برای نگهداری طولانی مدت محصولات کشاورزی ایده آل باشند. بیشتر بخوانید: uv در جامبوبگ – ملت بافت | برند برتر تولید کیسه های پلی پروپیلن (mellatbaft.com)

محافظت از محصول در برابر بارندگی

اگر در منطقه ای با بارندگی زیاد تجارت می کنید، کیسه های سیلو می تواند یک برنامه عالی برای ذخیره سازی باشند. از آنجایی که کیسه ها از پلیمرها تشکیل شده اند، غلات و محصولات کشاورزی ذخیره شده را از آسیب آب ناشی از بارندگی محافظت می کند.

بارگیری و تخلیه آسان را تسهیل می کند

برای بارگیری یا تخلیه غلات و یا سایر مواد می توان از دستگاه  Grain Bagging machine and De – Bagging machine  استفاده کرد. این به نوبه خود فرآیند بارگیری و تخلیه را برای کیسه های سیلو آسان تر می کند.  کیسه های ذخیره سازی برای اهداف بارگیری و تخلیه ایده آل می کند.

این کاربردهای کیسه‌های سیلو از نظر اقتصادی، محصول و ذخیره‌سازی مزیت‌های بزرگی را به کسب‌وکار شما اضافه می‌کنند. از این رو قطعاً باید اولین انتخاب شما برای ذخیره‌سازی غلات باشد. بنابراین اگر در تجارت با محصولات کشاورزی سروکار دارید، کیسه های سیلو  بهترین روش مناسب نیاز کسب و کار شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیسه های سیلو یا سوالات مربوط به کسب و کار، می توانید با ما تماس بگیرید.

در هر نقطه از زمان، نیاز به محصولات پلی یروپیلن و جامبوبگ را احساس نمودید. هیچ گزینه دیگری به خوبی ملت بافت نخواهد بود. ملت بافت به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر کیسه های جامبوبگ، مطمئنا اولین انتخاب کاربران است. ملت بافت دارای تیمی متشکل از متخصصان کاملاً آموزش دیده و با تجربه است که از تخصص لازم و تمام مجموعه مهارت های مورد نیاز برای تولید کیسه ها بدون افت کیفیت برخوردار هستند. ملت بافت اطمینان حاصل می کند که تمام کیسه های سیلو تولید شده با استانداردهای کیفیت مطابقت دارند تا هر یک از کاربران صد در صد از استفاده از کیسه های ملت بافت رضایت داشته باشنداین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

  1. خانه
  2. دسته بندی نشده
  3. مزایای استفاده از کیسه سیلو
Instagram
LinkedIn
YouTube
جامبوبگ و بیگ بگ چیست ؟
فهرست