[vc_single_image image=”7341″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”]

کارشناسان ما در واحد مشاوره و فروش دائما در حال رسد بازارهای داخلی و خارجی می باشند. بررسی انواع مدل های بیگ بگ و جامبوبگ، کیفیت پارچه های پلی پروپیلن، انواع ماشین آلات و روش های دوخت، تجهیزات و روش های بارگیری و مشکلات موجود در بارگیری و تخلیه محصولات و استانداردها و قیمت تمام شده و درنهایت مشاوره و راهنمایی کاملا تخصصی و بهینه به کلیه مشتریان و همکاران ارجمند در صنایع مختلف با در نظر گرفتن همه اولویت ها است. کارشناسان ما آماده ارائه انواع مشاوره در زمینه طراحی و دوخت انواع محصولات پلی پروپیلن می باشند. محصولات پلی پروپیلنی طراحی شده در این واحد شامل انواع کیسه جامبوبگ با توجه به نیاز مصرف کننده و ارائه بهترین کیفیت با قیمت مناسب می باشد.

ملت بافت همچنین تولید کننده انواع محصولات پلی پروپیلن سفارشی می باشد. برای مثال میتوان از محصولات مورد استفاده در صنعت کشاورزی و یا استفاده از کیسه های پلی پروپیلن برای سیل بند نام برد. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به تولید کنندگان در زمینه خرید نخ ، پارچه و تسمه باشند و همچنین تامین مواد اولیه برای برای تولید کنندگان می باشند. کارشناسان ما اماده ارائه خدمات برای واردات انواع چرخ ، سوزن و  ابزار های لازم در جهت تولید جامبوبگ و محصولات پلی پروپیلنی می باشند.

ارتباط با کارشناسان ما در ملت بافت

برای ارتباط با کارشناسان ما و دریافت مشاوره و اقدام به خرید میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت در قسمت ارتباط با ما تماس حاصل فرمایید.

 

فهرست