مزایای کیسه FIBC الگوی دایره ای

ملت بافت تامین کننده جامبو بگ با الگوی دایره ای است که کیسه های قابل قبولی در صنایع بسته بندی می باشد که طیف متنوعی از نیازهای صنایع مختلف را برآورده می کند. گزینه های مختلفی برای سفارش بیگ بگ با الگوی دایره ای شکل یا همان FIBC  وجود دارد که مثلا کیسه با سفارش لایه دوم باشد یا بدون لایه دوم تولید شود که منظور ازلایه دوم همان لایه داخلی از جنس نایلون می باشد. یا مثلا سفارش کیسه با استفاده از پارچه های لمینت دار یا بدون لمینت امکان سفارش و تولید دارد که کیفیت فوق العاده ای را در عدم انتقال رطوبت از محیط به داخل کیسه را فراهم میکند. هر جامبو بگ تولید شده با الگوی دایره ای که ما می سازیم از 100 درصد مواد پلی پروپیلن با دقیق ترین استانداردهای تولید شده است. محصولات ما را مقایسه کنید که چرا ملت بافت تامین کننده کیسه های FIBC با الگوی دایره ای است که شرکت های مختلف به آن وابسته هستند.

امکان حمل راحت و ایمن تا وزن حدود 2000 کیلوگرم بوسیله جامبوبگ فله با الگوی دایره‌ای در صنایع بسته‌بندی وجود دارد.
در ملت بافت این گونه طراحی و تولید صورت میگیرد که:

  • جامبوبگ ها با الگوی دایره ای با طرح های خلاقانه، قدرتمند و جادار با توجه به این که کیفیت بالا، و امکان انباشتن، برداشتن و بلند کردن و حمل و نقل آسان تر و ایمن تر را دارا می باشند و به مرحله تولید میرسند و تحمل کالای بارگیری شده را به حداکثر می رساند و شکل فیزیکی خود را حفظ می کنند.
  • با وجود این ویژگی ها به شما این اجازه را می دهد یکی را روی دیگری قرار دهید و با خیال راحت فضای بیشتری را از مساحت با ارزش کف انبار مجموعه خود را فراهم کنید.
  • بیگ بگ با قابلیت غیر قابل اشتعال و ضد الکتریسیته ساکن این امکان را فراهم مینماید که کالاهای خشک را بدون توجه به شرایط محیطی در برابر ضربه فیزیکی، جرقه و آتش محافظت کند.
  • بیگ بگ های فله با الگوی دایره ای انتخاب مناسبی برای سفارش های خاص شما می باشد. از کارشناسان ما در ملت بافت بپرسید که چگونه می توانیم کیسه جامبوی با الگوی دایره ای مورد نظر شما را  همراه با چاپ متن سفارشی و لوگوی رنگی به تولید برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

  1. خانه
  2. دسته بندی نشده
  3. مزایای کیسه FIBC الگوی دایره ای
Instagram
LinkedIn
YouTube
جامبوبگ و بیگ بگ چیست ؟
فهرست