امنیت کیسه های جامبوبگ و استاندارد سازمان ملل

امنیت کیسه های جامبوبگ و استاندارد سازمان ملل

آیا کیسه های جامبوبگ امن هستند و استاندارد سازمان ملل را دارند؟

شاید این سوال هم برای شما پیش آمده باشد که آیا کیسه های جامبوبگ امن هستند و استاندارد سازمان ملل را دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که امن ترین انتخاب شما برای حمل و نقل کالاهای خطرناک و مواد شیمیایی و معدنی، کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ هستند.

کیسه های FIBC قابل اعتماد و انعطاف پذیر هستند و گزینه های بسته بندی مقرون به صرفه را برای ذخیره و حمل و نقل ایمن طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهند. وقتی صحبت از انتخاب بهترین راه حل بسته بندی برای کالاهای خطرناک می شود ، فقط کیسه های بیگ بگ و جامبوبگ هایی که دارای تاییدیه سازمان ملل متحد هستند به میان می آید.

 

کیسه های جامبوبگ مورد تایید سازمان ملل چیست؟

بسته بندی ، ذخیره و حمل مواد خطرناک مجموعه ای از خطرات و چالش های خاص خود را دارد. اگر می خواهید با این خطرات با ایمنی و کیفیت مطمئن برخورد کنید ، به کیسه های بیگ بگ که مورد تایید و دارای اعتبار سازمان ملل هستند، نیاز دارید.

FIBC یا همان کیسه های جامبو مورد تأیید سازمان ملل متحد با پارچه های با دوام و با کیفیت بالا تولید می شوند. که می توانند از مواد بسته بندی شده در هنگام حمل و استفاده محافظت کنند. هر کیسه توسط مهندسین طراحی ما با دقت طراحی شده است که دارای کیفیت پارچه و مواد روکش دارای معیارهای تعیین شده و استاندارد هستند. همچنین ، این کیسه ها دارای این قابلیت هستند که موقع حمل و نقل کالاهای خطرناک در گروه های مختلف طبقه بندی و علامت گذاری می شوند.

این کیسه ها، برای حمل محصولات خطرناک طراحی شده اند و استفاده از آنها توسط انجمن سازمان ملل متحد ، که معمولاً به عنوان کتاب نارنجی شناخته می شود ، تنظیم می شود.

چهار نوع FIBC برای کالاهای خطرناک ساخته شده که عبارتند است از:

13 H 1 – پلاستیک های بافته شده بدون روکش.
13 H 2 – پلاستیک های بافته شده ، روکش دار و بدون روکش.
13 H 3 – پلاستیک های بافته شده ، بدون روکش و با روکش.
13 H 4 – پلاستیک های بافته شده ، با روکش.

 

کیسه های جامبوبگ، به عنوان کیسه های چند سفره مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی شما می توانید با توجه به ضریب ایمنی آنها، بارها از آن استفاده کنید. هرچند که این اصطلاح  یا همان ضریب ایمنی در مقررات سازمان ملل ناشناخته است و کیسه های مورد تایید سازمان ملل متحد بر اساس عوامل ایمنی طبقه بندی نمی شوند. اما طبق گروه های  I ، II یا III طبقه بندی می شوند. نکته اینکه ضریب ایمنی به کیسه هایی اشاره می کند که فقط برای کالاهای غیر خطرناک اشاره دارد.

ما در ملت بافت به عنوان یک تولید کننده و تأمین کننده برتر کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ در ایران، اطمینان می دهیم که هر محصول در  آزمایشگاه، مورد آزمایش های دقیق و معتبر قرار می گیرند. علامت گذاری بر روی این کیسه ها، تضمین کیفیت ، عملکرد و دوام برتر ما در همه شرایط آزمایش شده است.

 

آزمایش و تست کیسه های جامبوبگ در سازمان ملل متحد

جالب است بدانید که این کیسه ها در آزمون های مختلفی مورد آزمایش قرار می گیرند. آزمون های فوق قبل از صدور گواهینامه توسط آزمایشگاه های معتبر انجام می شود. این گزارش نه تنها مشخصات کیسه مورد آزمایش ، بلکه سطوح آزمایشی که کیسه در آن گذرانده است را شرح می دهد.

 

مزایای کیسه های بیگ بگ دارای مجوز سازمان ملل

کیسه های دارای مجوز سازمان ملل متحد برای مواد خطرناک مزایای قابل توجهی را ارائه می دهند به طور مثال: حفاظت کامل در برابر نشت ، همه کیسه های مذکور، دارای رتبه بندی سازمان ملل متحد بسته بندی چند سفره با محدوده SWL 500 کیلوگرم – 2000 کیلوگرم است. و بسته به نیاز شما ساخته می شوند.

البته در صورت نیاز به اطلاعلات بیشتر در این زمینه لطفا با ما در ملت بافت در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

  1. خانه
  2. دسته بندی نشده
  3. امنیت کیسه های جامبوبگ و استاندارد سازمان ملل
Instagram
LinkedIn
YouTube
جامبوبگ و بیگ بگ چیست ؟
فهرست